Box-fel ...

På grund av jag fick för mig att stänga av boxen under travsändningen för att det inte gick att se inspelade program parallellt som den spelade in travet (vilket det brukar gå att göra i vanliga fall), så ramlade hela den tidigare travinspelningen, med olympiatravet bort och boxen började spela in igen kl 16.02 d.v.s. lååångt efter olympiatravet. :@

Den förra boxen vi hade (av samma märke) avbröt, men radderade inte en pågående inspelning och därför tänkte jag att det skulle gå om jag stände av den mellan loppen.

Har nu tillbringat senaste halvtimmen med att läsa igenom hela live-rapporten från sändningen, får se loppet ikväll i sammandraget av v75, för nu fungerar boxen som vanligt *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0