Bruna med blommor

Det var ett par dagar sedan som jag fixade naglarna, och det är därför nagellacket har börjat försvinna i kanterna. Men jag tycker ändå det satt ganska bra med tanke på att jag inte har målat fler än ett lager med topplack.



Höger ringfinger  Höger tumme
Höger hand (ringfinger och tumme)



Vänster ringfinger Vänster tumme
Vänster hand (ringfinger och tumme)





Produkter:

Underlack: Sally Hansen Diamond Strength Färg: Brun (depend minlack nr 186)

Fashion Diva Brodway Nails Depend topplack


På en del datorer kommer inte texten upp när man håller musen över bilderna så jag skriver produktinformationen igen:

* Stärkande underlack: Saly Hansen Diamond Strength

* Färg: Brun (Depend minilack färg nr 186)

* Dekorer: Fashion Diva Brodway Nails

* Överlack: Depend topplack


Kommentarer
Postat av: Mikkis

vill ha den som jag fastnar för :)

2010-04-22 @ 14:18:53
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Postat av: sussi

Du e så pysslig du (ibland he he he)

2010-04-23 @ 00:15:46
URL: http://mikkisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0