cykeltur i ösregn

Strax innan halv elva i förmiddags slängde jag mig på cykeln för att ta mig till skogås c, till tandläkaren som jag hade tid till kl 10.45. När jag kom ut genom dörren insåg jag att det hade börjat ösregna, men bussen som jag skulle tagit om jag vetat om vädret tidigare gick 10.20 så det var försent att ändra sig.

Jag kom fram 10.40, genomblöt men fram kom jag. In till tandläkaren och ut drygt en kvart (?) senare. Inga hål =D Fantastiskt med tanke på min godiskonsumtion. Nu hade det för övrigt slutat regna och solen sken :)

Lunch efteråt blev en korv i centrum innan jag cyklade till hundkaffét (utan hund) i skogås, Rickardsviksparken, och tog en våffla och kaffe till efterrätt.

Efter att ha ätit våfflan cyklade jag hem till min egen hund och tittar nu på Dagens Rätt inför Olympiatravet i morn. Ska snart ta en prommis innan det börjar regna igen, det ser lite miistänkt ut på himlen. 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du bloggar=) Men jag hängde allvarligt inte med dina turer med cykel och buss...om du kom ut 9.30 för att cykla borde du kunnat tagit bussen istället...eller??? Pussen å kramen

2010-04-16 @ 16:02:38
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Postat av: romrom

Nu får du nog tänka lite kära Sussi, Anna kom ut 10.30 och då hade bussen redan gått, 10.20, man måste läsa "talet ordentligt" innan man räknar, haha....

kram

2010-04-17 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0