Hund hela dagen

Idag har det varit hund hela dagen för mig. Jag började redan i morse (strax efter kl 9) med att slutföra rasarbetet om den engelska cockerspanieln. Efter att ha gått ut med Ronja en liten sväng så hade jag ett planerat träningstillfälle med en pudel/shih tzu-korsning. Efter hundträningen följde jag med och köpte utställningskoppel till Caspar, som jag ska ställa ut i maj :)

Nu ska jag fortsätta kvällen med att skriva träningsdagboken till träningen i eftermiddags, och kanske planera lite inför kursen som jag ska ha på söndag. Och så ska ronja få en kvällspromenad oxå :)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

haha jo, ren lathet på kvällen. orkar ju inte! :D

2010-04-23 @ 19:29:34
URL: http://mikkisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0