Långpromenad med aktivering vid drevviken

För ett tag sedan kom jag hem från en långpromenad med Ronja. Tänkte ta en promenad genom skogen, men var samtidigt inte riktigt taggad på det så jag vek av och genade genom skogen till dreviken, så stannade vi där ett tag och körde lite aktiveringsövningar.

Drevviken 16/4

På vägen dit upptäckte Ronja en groda, tyvärr var jag inte snabb nog så jag kunde få med Ronja på bilden men hon var framme och nosade innan jag såg att det var en groda där.

Groda :)

Ronja rullar sig i gräset:

Ronja rullar Ronja rullar :) Ronja rullar :))


Aktivering nere vid sjön:

Ronja balanserar på en stock Ronja balanserar på stock

Ronja försöker nå godisbiten Ronja försöker nå godisbiten

För att få tag på godisbiten kommer Ronja snart på att man kan klättra upp på stenen från andra hållet Upp på första stenen ... ... och sedan upp på nästa för att nå godisbiten

Efter promenaden blev det full fart med aktiveringsbollen hemma för att få tag på middagen. Nu ligger hon och vilar i sin korg, trött, mätt och rastad.

Middag i aktiveringsbollen

Trött, mätt och rastad


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så fin <3 och mys med en prommis till drevan d måste vi göra nån dag=)

2010-04-16 @ 22:36:05
URL: http://mikkisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0