Nästan allt för sent

Gud vilken dag! Första halvan har jag suttit och gjort kompendium till kursen som jag startar upp idag, sedan kl 15.00 hade jag kursen. Två deltagare av sex stycken kom (nackdelen med gratiskurser). Och nu ikväll har jag suttit och skrivit träningsdagbok från kursen.

I morn blir det minst lika mycket att göra. Aktiveringshund på förmiddagen, och sedan kurs på kvällen. Och däremellan träningsdagböcker och kompendium att skriva.

Nej, nu ska jag nog få lite sömn så jag orkar med morgondagen, och sparar jag inte snart måste jag byta kategori till "Allt för sena inlägg" :P

Här är bilder på ngra tussilago som växte mitt bland stenarna vid stall-parkeringen (fotat igår).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0