Ronja tigger äpple

Måste bara lägga upp dessa bilder på Ronja, sur som få för att hon inte fått sin frukost än. Den första bilden ligger hon och tigger äpple av mig, hon fick smaka en liten bit eftersom att hon inte har fått behålla de få torrfoderkulor som hon fått.

Ronja tuggade på en pinne igår under promenaden som var väldigt flisig. Jag tog bort den på en gång när jag insåg att den släppte flisor, men hon kanske hann få i sig några flisor ändå? I bästa fall så var det ngt som satt sig på tvären som gjorde att hon hostade under natten o spydde i morse. Nu ligger hon o sover.

Min säng är inte bäddad ifall att hon skulle spy igen, men jag tror inte det.

Här är i alla fall bilderna:


Ronja tigger äpple



Ronja sur, och hungrig


 Ronja trött
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0