Tokig dag

Tok-mycket att göra idag.

Jag fick inte så mycket sömn i natt som jag misstänkte eftersom att det var fullmåne. Väckarklockan var inställd på 06.30 för att dra till bagis till 9.30 Sedan direkt hem igen för att ha andra tillfället av fem på andra kursen. Efter kursen var jag tvungen att gå o lägga mig o vila en stund, sedan var det dags för middag, kvällspromenad med ronja, och sedan lite tv (lite paus måste man ju ha). Nu har jag suttit och skrivit träningsdagbok för projekthunden, kursen skriver jag dagboken till i morgon.

Min sänglampa gick sönder igår, kanske var det ett tecken på att jag skulle sluta plugga :P Har bytt ut den nu. Sängen var dock nybäddad efter ronjas strapatser på morgonen.

Nybäddad säng :)

Nu ska jag gå o sova o sova minst 9 timmar. Har ingen projekthund i morn förrän kl 12.30
God Natt

Sängvärmare

Kommentarer
Postat av: mamz

Ronja verkar också slut!

2010-05-04 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0