Färdig!

Tidigare i kväll så mejlade jag in alla arbeten så nu är jag helt färdig med allt. Plugga kan jag dock göra till teoretiska och praktiska provet i juni men just nu ska jag ta en liten paus.

Resten av kvällen har jag lagt fram det jag ska ha på mig i morgon på utställningen. Har ingen tid att leta efter kläder då, vi åker härifrån redan 06.30 ...

Idag koppeltränade jag Caspar sista gången innan utställningen. Vi sprang runt runt på en vändplan för att han skulle få ha gjort det (sprungit runt runt med utställningskoppel på) en gång innan utställningen. Han hoppade lite och ville bita i kopplet, men det kan väl inte vara första gången som dommaren dömmer unga flattar? Bara han inte fäller dommaren, vilket mycket väl är möjligt om dommaren är i min size.

Ska bli väldigt intressant o se hur han sköter sig i morn, och få en bedömning på honom.

För min del är jag nöjd om Caspar är följsam i ringen. Utanför åker haltin på om han inte sköter sig :P
Inte så höga krav altså :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra kämpat! Lycka till i ringen! Kram!

2010-05-15 @ 07:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0