Hundrusning :P

Jag var ute med Ronja strax efter halv tre då det precis hade slutat regna, och jag mötte/såg sex andra hundar ute. Alla passar på att gå ut under uppehållet. När jag hade gått min runda som tog lite drygt 20min så började det droppa igen, jag hann precis.

På färmiddagen idag var jag och red islandsgäst med de andra ledarna på handikappsgruppen på lördagar. Det regnade på morgonen, ungefär fram till kl 10.00 då vi red iväg. Då blev det uppehåll fram till 11.30 då vi kom tillbaka. När vi skulle ta in hästarna i stallet och sadla av så började det droppa igen. Tur med vädret hade vi :) Däremot skulle de på Fors ha en eftermiddagstur efter våran grupp, de hade inte lika tur med vädret för sedan regnade det fram till halv tre.

Nu blåser det för fullt så jag fick gå och ta in mina agilitytunnlar som var kvar på tomten sedan förra veckan.

Dagrún

Svårt att få någon bra bild eftersom att jag inte hade med mig mobilen under turen. Tog en bild precis innan vi skulle åka hem men här är iaf hästen jag red. Tror att hon hette Dagrún.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0