I´m killing a little monky ...

... eftersom att jag just nu sitter och äter en banan. Någon som fattar?

"Hi, I´m Blue, don´t eat bananas after working out.
Drink Gainomax instead ...
... do tou wanna kill your own family ...?"

apan från reklamen

hittade ingen större bild men här är apan från reklamen.

Inte för att jag har tränat, eller man kanske kan kalla det det ändå. Har suttit och maraton-pluggat för att få alla träningsdagböcker skrivna tills i morn då jag ska träna samma hundar igen. Svårt o hålla isär passen annars.


Btw ... i en annan reklam (typ kosthållningsreklam?) säger de att bananer är bra att äta innan man går o lägger sig eftersom att man somnar bättre då. Inte för att jag tror att det spelar någon roll för min del nu. Kommer somna som en stock så fort jag lägger huvudet på kudden.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0