Lusten att skriva ...

... är just nu nere på noll. Idag strax efter kl 15.00 blev jag färdig med alla mina praktiska arbeten, dvs all träning av hundar denna kurs. Nu sitter jag dock med en hög träningsdagböcker att slutföra som ska vara inne senast kl 23.59 i morgon. Om jag skriver en nu så har jag två kvar att slutföra i morn + en bokrecension (som typ tar 5min att skriva, dock har jag tappat bort boken nu, men men ...). 

Sitter här med en kopp kaffe för att försöka bli lite pigg, men koffein verkar inte uppiggande på mej. En kväll när jag var ensam hemma laddade jag kaffekannan med 5 koppar, drack upp allt själv (jag har även mjölk i kaffet), och gick sedan o la mig och somnade på en gång. 

Nee, nu måsta jag sätta igånfg o skriva innan jag somnar sittandes. Ju snabbare jag blir färdig med träningsdagboken, desto snabbare kan jag gå o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0