Nattmacka

Ja, jag äter nog något nästan hela tiden, inte mycket, och inte så stora portioner, men något litet då och då.

Frukost på morgonen, vissa dagar en frukt, lunch, fika, vissa dagar en frukt, middag, vissa dagar en frukt, kvälls-fika, nattmacka. Kan inte sova om jag e hungrig.

Jag tycker endå att jag har fått relativt mycket gjort idag. Jag har redigerat och rättat alla mina teoretiska arbeten som jag har haft och jag har mejlat in alla sjukdomar. Jag hade sista tillfället av ena kursen ikväll och jag har planerat inför aktiverings-projekthunden på onsdag (framförhållning :P). Jag har dock inte skrivit träningsdagboken från dagens kurstillfälle men det tänkte jag nog göra i morn förmiddag.

Min planering över veckan har nog ändrats en del från igår:

Tisdag: kurs
Onsdag: projekthund fm (förhoppningsvis) + projekthund em
Torsdag: projekthund fm (förhoppningsvis) + projekthund em
Fredag: förhoppningsvis inga projekthundar. Slutföra teoretiska uppgifter och mejla in allt.
Lördag: utställning i Klosterskogen (Caspar ska vara i ringen kl 9.00)
Söndag: SOVA!!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min bok, dvs plugga igen :P
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Bellmii

Hehe, ja du, då ska du bara veta hur mycket jag äter, haha =P Värsta matvraket =P Älskar nattmackor, så jävla gott! =P

2010-05-11 @ 11:19:54
URL: http://bellmii.blogg.se/
Postat av: pia

Det ser slitigt ut ditt schema! Inte många veckor kvar nu!

2010-05-11 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0