Plugg 24.7

Jag kan väl passa på o varna redan nu att jag inte alls kommer vara aktiv på bloggen under kommande vecka (v. 19). Även om jag misstänker att det kommer bli väldigt tight om tid så kommer jag göra allt för att kunna mejla in så mkt som möjligt av mina uppgifter tills fredag, som är sista datumet om man vill kunna få diplom på examensdagarna (förutsatt att man klarar praktiskao teoretiska proven).

Min vecka kommer se ut på följande sätt:

måndag: projekthund, kurs
tisdag: kurs
onsdag: projekthund
torsdag: projekthund
fredag: ingenting planerat, antagligen skriva terori-uppgifter och redigera det sista o mejla in allt. Om planeringen av hundarna skiter sig tränar jag antagligen hund här med.  
lördag: utställning i klosterskogen (Caspar ska vara i ringen kl 9.00!!)
söndag: SOVA!!

Detta schema gäller altså dagtid. På kvällarna och nätterna kommer jag läsa böcker, skriva träningsdagböcker och bokrecensioner, samt slutföra övriga teori-uppgifter. Sova sparar jag till söndagen.

Nu vet ni vad jag sysslar med i veckan.
Sista natten innan maraton-plugg-veckan börjar, så nu ska jag gå o sova, nästa hela natts sömn kan vara en hel vecka bort.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0