Vilken dag

Paula kom o hämtade mig 06.30 i morse o färden bar av mot Skoklostero och Caspars första utställning. När vi Jag o Caspar i Skoklosterhade åkt fel och fick vända. Vi hade varken karta till Skokloster eller telefonnummer till ngn på plats men med lite hjälp av pappa hemma vid datorn så kom vi rätt, och vi hann med ca 5min til godo och kunde ställa ut Caspar

Han fick en 2a, och kunde därmed inte konkurera vidare om placering, men jag är jättenöjd med honom. Han varken hoppade eller ville bita på kopplet i ringe, och han hoppade faktiskt ingenting utan travade hela tiden. Det han fick kritik för var att han var oproptionerlig, vilket vi redan visste, och att han saknade ringvana, vilket vi oxå visste om innan vi åkte.

Vädret kunde inte ha varit bättre. Strålande sol och över 25 grader varmt  

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, vilken morgon, pappa fick kämpa hårt vid datorn... haha! Kul att ni hann till slut...

2010-05-16 @ 16:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0